Carmen Mayorga

Carmen Mayorga

Carmen Mayorga

Gerent. Experta en direcció d’equips comercials i organització del temps.

Durant més de vint anys ha treballat dirigint equips comercials i formant en Gestió del Temps.

S’enorgulleix d’haver pujat la facturació durant els últims anys així com d’haver augmentat la seva plantilla.

Els seus coneixements en l’àrea de RRHH l’han portat a desenvolupar el mètode de treball enjob que ha patentat perquè amb ell aconsegueix augmentar la productivitat dels equips de manera gairebé immediata.

Amb molt d’esforç, ja que no és tasca fàcil llançar un producte i mantenir una empresa consultora en primera línia, ha aconseguit que aquest mètode arribi als seus clients.

Ells li ho demanaven: “Què fas perquè us vagi tan bé?”

Doncs aquí ho tenim, a disposició de tot qui vulgui aprendre “per descomptat, divertint-se”.

Diuen d’ella: “La seva intel·ligència emocional està per sobre de qualsevol altra qualitat també destacable en ella. És única i irrepetible”.